Máster Oficial en Dirección de PYMES
Prácticas garantizadas
Universidad de Vigo (logo)

Taller: "LÁNZATE A EMPRENDER EN COOPERATIVA"

Taller:  "LÁNZATE A EMPRENDER EN COOPERATIVA"

17/Feb/2020

Los días 21,27,28/02 y 02/03/2020, en horario de mañana (9:30 -14:30 horas), en  la Escuela de Empresariales, tendrá lugar el curso gratuito organizado por la asociación EspazoCoop (Unión de Cooperativas Galegas): "LÁNZATE A EMPRENDER EN COOPERATIVA".

La inscripción se realiza online en este enlace (prestad atención ya que en el formulario se permite seleccionar entre varios cursos; fijaos de seleccionar el que os interesa).

CONTENIDOS:

1º sesión.- Presentación de Unión de Cooperativas Espazocoop e da Rede Eusumo. O emprendemento fronte a outras formas de emprego. O emprendemento colectivo e en cooperativa: Condicións básicas. Perfl da persoa emprendedora. As cooperativas fronte a outros tipos de empresas.

2º sesión.- Principios e valores do cooperativismo. Tipos de Cooperativas. As cooperativas de traballo asociado. Aspectos propios das cooperativas de traballo asociado.

3º sesión.- A organización nas sociedades cooperativas. O réxime económico e fscal nas cooperativas. A viabilidade económica e societaria.

4º sesión.- Proceso de constitución. Presentación dunha experiencia cooperativa por persoas integrantes da mesma. Avaliación do obradoiro.

CONTACTO:

Patane García Méndez