Curso sobre Emprendimiento Cooperativo

13/Mar/2022

La Unión de Cooperativas Galegas EspazoCoop en colaboración con ECOBAS, organiza un curso de 20 horas destinado a personas interesadas en emprendemento cooperativo, socias y personal de cooperativas, y público general.

Cando: do 29 de marzo ó 1 de abril de 2022, de 9.00 a 14.00h (CET)
Onde: Escola Universitaria de Estudos Empresariais, Rúa Conde de Torrecedeira (Vigo)
Quen: pesoas interesadas no emprendemento cooperativo, persoas socias de cooperativas, e público xeral.
Prezo: gratuíto
Inscricións: cumplimentando este formulario.
*********************

OBXECTIVOS DO CURSO:

- Mostrar, desde o punto de vista práctico, as condicións e pasos a dar para emprender baixo a fórmula cooperativa.
- Coñecer que debemos analizar e ter en conta para facer da nosa idea un proxecto cooperativo viable.
- Elaborar conxuntamente o prototipo do noso proxecto.
- Avaliar requisitos e compromisos como grupo promotor, tarefas a desenvolver, calendario de actuacións.
- Máis información en https://ecobas.gal/wp-content/uploads/2022/02/Ideas-cooperativas_2022-2.pdf